مامان شدم دوباره

خوشحالم که بدحالم

1390/2/5 20:47
نویسنده : معصومه
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه نی نی خوشگل مامان!

از دیشب هرچی مایعات میخورم بالا میارم. دیروز فکر می کردم به خاطر خستگیمه. آخه دیشب تا ساعت ١٠ مطب بودم. از بعد ناهار چیزی نخورده بودم. داشتم از گشنگی و خستگی هلاک می شدم. بابایی منو برد و بهم فست فود داد اما نتونستم زیاد بخورم. بعدش رفتیم خونه مامان جون. طفلکی خورش آلو درست کرده بود که نخوردم و قرار شد امشب برم بخورم. مامان جون بستنی آورد اما نتونستم بخورم. خیلی خوشحالم که حالم بده. اینطوری مطمین میشم که بتام داره بالا میره و تو سالمی. از صبح تا حالا نتونستم چایی بخورم اما عیبی نداره عزیزم چایی که سهله حاضرم آب هم نخورم اما تو سالم باشی. امروز رفتم آزمایش دادم میخوام فردا برم پیش متخصص زنان تا ببینم در چه حالم و تو در چه حالی. مامانت فدات بشه که واسه دیدنت لحظه شماری میکنه. سعی کن درست تقسیم بشی میخوام دو هفته دیگه که میرم سونو اون قلب خوشگل دوست داشتنیت تشکیل شده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 21:21
سلام گلم ان شاا... که دیگه اینبار این عزیز خاله تا نه ماه مهمون دل مامانش می شه بوسسسسسس