مامان شدم دوباره

خدایا دلمو نشکن

1390/2/17 22:36
نویسنده : معصومه
949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان

امروز رفته بودم سفره دوست خاله جونت که متخصص چشمه. منم کلی واسه سلامتی تو جیگرم دعا کردم. الان سه تا سفره نذر دارم. یکی واسه قبولی باباییت  تو امتحان تخصص. یکی واسه دایی وسطیت وقتی قبل عید بر به مشکل خورده بود و یکی هم برای تو. البته این آخرین سفره مال وقتیه که تو بغلم باشی. پس همین جا از خدا میخوام که به حق حضرت ابوالفضضل که امروز سر سفره اش بودم و به خاطر حضرت فاطمه که امروز روز وفاتش بود تورو صحیح و سالم نکهت داره و ٨ ماه بعد بفرستت تو بغل من. خدایا دلمو نشکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
18 اردیبهشت 90 1:25
سلام . خیلی اتفاقی وب شما رو خوندم .امیدوارم نی نی تا زمان تولدش در وجود شما ،و پس از اون تا سالهای سال و تا همیشه سلامت و شاد باشه و در کنار او لذت خوشبختی رو بچشید.
سيد عليرضا
18 اردیبهشت 90 9:38
سلام عزيزم. از خداوند مي خوام به حرمت جده ي پسر عزيزم فاطمه زهرا كه اين ايام متعلق به ايشون هست 8 ماه ديگه فرزندي سالم تو آغوشت باشه. خودت و طفلت رو به اين مظلومه عالم بسپار و خاطر جمع باش خانمم. حتما جوياي حالت خواهم بود...