مامان شدم دوباره

تورو خدا پیشم بمون

1390/2/9 11:15
نویسنده : معصومه
681 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی جیگرم؟

نمیدونی این روزا چه حالی دارم. هرچی به زمان سقط نی نی مرحوم  نزدیک میشم اضطرابم بیشتر میشه. میخوام تو درست و با دقت تقسیم بشی تا تبدیل به قشنگ ترین نی نی دنیا بشی. ده روز دیگه باید برم کنگره. سخنرانی دارم. میترسم تو اذیت بشی. باباییت قول داده که منو با ماشین ببره تا خسته نشم. میخوام قبلش برم سونو تا مطمین شم که مشکلی نداری. راستی دیروز با باباییت رفتیم خرید. چهار تا شلوار خرید و یک کت شیک. میگه پیرهن و تی شرت زیاد دارم و نمی خوام. گذاشته کنار واسه اول مهرش. آخه باباییت تخصص قبول شده و از ٣ یا ٤ ماه دیگه ممکنه پیش من و تو نباشه. دعا کن بابات پیش خودمون باشه. البته اگه بره فقط یک سال میره و بعدش به خاطر من که خانمشم میتونه انتقالی بگیره.

این روزا از چیزای شیرین بدم میاد. اصلا لب به بستنی نمی زنم در حالیکه قبلا عاشقش بودم. تنها چیز شیرینی که میخورم خرماست. میدونی چرا؟ آخه از وقتی که تورو خوردم انقدر شیرین بودی که بقیه شیرینی ها دلمو میزنه. شیرینی کوچولوی مامان مواظب خودت باش. من و بابات هم از خدا میخوایم که سالم نگهت داره و کمکت کنه وظایف سختتو درست انجام بدی. به امید روزی که بیای دنیا و من یه گاز کوچولو از اون لپ های تپلت بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

يلدا
9 اردیبهشت 90 12:24
تو گوگل به صورت ناخواسته به وبلاگتون برخوردم دلم نيومد نظر ندم خوشحالم كه همچين حسي داريد .... و اون موجود كوچولو كه مامانش شماييد ... چقدر دوست داشتني ميتونه باشه بهتون حسادتم ميشه ... كه همچين حسي داريد خدانگهدار
مامان مانی جون
9 اردیبهشت 90 12:59
دعا میکنم ایندفعه نی نیت به سلامت محکم به دلت بچسبه و نه ماه ولت نکنه
ندا
9 اردیبهشت 90 14:39
سلام امیدوارم کوچولوتون مواظب خودش و مامانش باشه و به سلامتی به این دنیا بیاد
لیلا
10 اردیبهشت 90 8:03
خدا یه نی نی سالم و عاقبت بخیر بهت بده وقتی نی نی دار شدی دعا کن همه کسایی که در ارزوی بچه اند حاجت روا بشن.