مامان شدم دوباره

تغییر عنوان وبلاگ

1390/2/1 0:07
نویسنده : معصومه
636 بازدید
اشتراک گذاری

اسم وبلاگمو تغییر دادم. فکر می کنم باعث سوءتفاهم شده بود. خودم هم از این اسم جدید بیشتر خوشم میاد.

امروز صبح رفتم آزمایش بتا دادم. همون طوری که انتظارشو داشتم جواب مثبت بود. فدای تو نی نی گلم بشم که این جوری دل منو شاد کردی. از غروب کمی سردرد و سرگیجه داشتم که مامانم میگه طبیعیه. راستی مامان جون خواب تورو دیده. میگه تو یه خانم کوچولوی خوشگلو با نمکی که چشمات شبیه منه و خیلی تو خواب مظلوم بودی و لبخند ملیحی داشتی. اولین بار مامان جون هفته پیش و روز شنبه ۲۰ فروردین خوابتو دید و گفت من داشتم شیرت می دادم. دیروز هم ظهر و هم شب خوابتو دیده و من بهش حسودیم شد. ای کلک رفتی به خواب مامان جون و حتا باباییت هم خوابتو دیده اما نمیخوای خودتو به من نشون بدی. باباییت میگه تو خوابش(۱۵ فروردین) تو یک دختر خوشگل و تپلی بودی تو بغل من و لباس سفیدی پوشیدی که خرسهای کوچولو داشته. جالب اینکه مامان جون ۱۲ روز پیش که از مکه اومد دقیقا برات یه لباس سفید با همون مشخصات آورده بود.زودتر بیا به خوابم.هر شب منتظر می خوابم.

درضمن میخوام برای سلامتی تو قرآنو ختم کنم. از خدا میخوام کمکم کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 1:20
چنانچه در خواب ببينيد که صاحب دختري شده ايد و همسرتان دختري به دنيا آورده خير و نيکي مي يابيد و به نعمت و رفاه مي رسيد. اگر ببينيد در ميان فرزندان خويش دختري داريد که واقعا در بيداري چنان دختري را نداريد نعمت و برکت حاصل مي کنيد

سلام عزیزم خیلی خواب خوبیه بوسسسسس


باز هم خوشحالم کردی. ایشالا هر چی میخوای خدا بهت بده
مادر سامان
1 اردیبهشت 90 2:06
الهی الهی اومدنش مبارک باشه یه سری هم به سامانی من بزن.


ممنونم. چشم حتما
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 12:46
مبارکه خانمی


مرسی عزیزم