مامان شدم دوباره

اومدنت به دل من مبارکه

1390/1/30 22:36
نویسنده : معصومه
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت! قربون اون سلولهای کوچولوت بشم که دارن تند تند تقسیم میشن. میدونستم که این ماه میای تو دلم و مهمونم میشی اما یه ترس عجیبی داشتم که نکنه خدا نخواد تورو بفرسته پیش من. از روز چهارشنبه گذشته شروع کردم به آزمایش کردن تا ببینم هستی یا نه. البته با تیرهایی که زیر دلم می کشید میدونستم که اومدی اما میترسیدم بیخودی دلمو خوش کنم که هستی. تا اینکه روز جمعه که روز ۲۱ بود و هنوز برای تشخیص بارداری زود به حساب میومد قشنگ ترین خط صورتی کمرنگ زندگیمو دیدم. واقعا ذوق زده بودم. باباییت هم خیلی خوشحال شد. از اون روز تا حالا که روز ۲۵ است ۶ بار چک کردم و هربار با دیدن خط صورتی کمرنگی که بلافاصله با خط کنترل دیده میشد حسابی کیف کردم. بابات میگه انقدر پول بی بی چک نده اما وقتی میبینه من با هربار آزمایش کلی ذوق میکنم خودش میره واسم میخره.

دوستت دارم جیگرم سعی کن با دقت و درست تقسیم بشی و بری لونه خودتو پیدا کنی. میخوام قوی باشی. از هیچی نترس من و بابا برات دعا می کنیم تا بتونی موفق باشی.

نمیخوام فعلا غیر از مامان و خواهرم کسی از بارداریم باخبر بشه حداقل تا ۱۵ یا ۱۶ هفتگی. آخه من دو ماه پیش یه تجربه سقط داشتم که خیلی دردناک بود. کسانی که وبلاگ نی نی جرقه رو میخوندن حالا منو می شناسن و میدونن چه عذابی کشیدم. از همه شما که این وبلاگو می خونین میخوام واسه من و نی نی نخودیم دعا کنین. ایشالا خدا به همه منتظران نی نی بچه سالم بدهد.

به هر حال میخوام بگم اومدنت به دل من مبارکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته
30 فروردین 90 22:49
سلام معصومه جونمممممممممممم
الهی قربونت برم عزیزم
چقدر خوشحال شدم
مبارکهههههههههههه فدات شم کجا بودی ؟
هزارتا بوسسسسسس


سلام مامان فرشته جون
خیلی خوشحالم که یه دخمل صورتی داری
فداش بشم من که مامانی به خوبی تو داره
جای خاصی نبودم در انتظار نی نی به سر میبردم
بوووووووووووووووووس
کیمیا
30 فروردین 90 23:42
man vase khdoetoono ninitoon arezooye salamti mikonam..ishala in ninie jgar sahiho salem be donya miad


ممنون از لطفت عزیزم
غزال
1 اردیبهشت 90 1:43
دوست عزیزم کلیی خوشحال شدم از اینکه شما خوشحالین...
منم قراره خاله بشم...اونم واسه ی اولیین بار...فکر کنم حس خوب و قشنگی باشه...
امیدوارم که گللل خوشگلتون سالم و قوی و ناز باشه...


منم به شما تبریک میگم. ممنون که به من سر زدی
ندا
5 اردیبهشت 90 21:16
سلام سلام سلام مبارکه مبارکه مبارک خیلی خوشحالم از اینکه یه مامان خوشحال به مامانای دیگه اضافه شده ایشالله هر دو سلامت باشید